donderdag 26 januari 2012

Juicy story....

Hij is binnen. De sapcentrifuge die ik op mp kocht. Wat een ding.
Hij is echt degelijk zo te zien op het eerste oog. De Braun van een tientje.
Nou de goden zijn mijn nieuwe wandel en handel blijkbaar goedgezind, want wederom viel mij een klein juweeltje in handen in de kringloopwinkel.
Een pocket over sappen maken. Voor de prijs van 75 hele eurocenten is die nu van mij.
En daar weten ze van wanten over het maken van vooral de groentensappen.
Want dat is geen appeltje-eitje voor mij.
Dit boekje geeft uitkomst. Veel recepten en uitleg waar het goed voor is en welke vitamines, mineralen en dergelijke het bevat.
Kan niet beter voor een frugal gump.
Ik moet drastisch een grote bos peterselie scoren en bieten doen meer dan een rode keutel afleveren.
Dat is me nu wel duidelijk.
Ik heb een verlanglijst gemaakt van groenten die ik straks op de markt (veel biologische kramen hiero) wil proberen op te snorren.
De kiemgroenten gaan nog steeds als een tierelier en ach ja, dat is geen kunst, want het gaat echt vanzelf.
Heerlijk op het brood tussen het beleg. Kiemen is nu geïntegreerd.
En verbeeld ik het me nou of voelt mijn spijsvertering minder grillig en slaap ik beter? Moeilijk te zeggen, want ik ben altijd zo sceptisch en dat is soms erg lastig voor mijzelf...
Nou, op naar het sapavontuur dan maar. In het boekje wordt heel wat beloofd....
O ja, en verder las ik dit vandaag met de titel 'slecht' en vind het steengoed geschreven.

3 opmerkingen:

  1. Zo, dat gaat goed zeg! Veel succes met het vinden van lekkere ingrediënten voor je sappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloos... Je wilt niet weten hoe vaak mijn berichtje 'slecht' vandaag is bekeken/gelezen. Dank je wel voor je positieve reactie. En ook voor de mooi meegenomen reclame voor mijn blog. :-)

    Veel sucses met je sapcentrifuge! Hopelijk gaat het je allemaal goed smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste recepten zie ik graag terug in je blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen