vrijdag 4 maart 2011

Gratis wijzer worden


Bij de Open Universiteit vinden ze het fijn als mensen wijzer willen worden.
Ze bieden een hele reeks van cusussen GRATIS aan over de meest uiteenlopende onderwerpen.
» Cultuurwetenschappen
» Informatica
» Milieu- en natuurwetenschappen
» Onderwijswetenschappen
» Politiek en bestuur
» Psychologie
» Rechtswetenschappen
» Spinozareeks
» http://www.ou.nl/

Je kan de cursus van je gading gratis downloaden en het aantal studie uren dat je er in moet steken wordt erbij vermeld.
Ga er maar eens kijken. Echt goed geregeld daaro.
                                                                                          
Dan mijn volgende tip:

Op Bookboon kunt u gratis ebooks downloaden in pdf. De digitale boeken zijn geschreven in het Nederlands of Engels. Lees de ebooks op uw scherm, ereader of print ze uit. U kunt onder andere kiezen uit reisgidsen en studieboeken. De online boeken worden gefinancierd uit in-boek advertenties.

De links naar beide sites staan in mijn rijtje 'interessante blogs en links' hier net rechts naast!
Zo nu hebben we nooit meer een excuus om als dummies door het leven te gaan...

3 opmerkingen:

  1. Das donders mooi, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je blog te ontdekken :) En dankjewel voor het opnemen van mijn blog in je lijstje ... LEUK!
    Ik ga hier nog vaker lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele goede tips, ik heb meteen gekeken. ( p.s. je links in het rijtje cursussen doen het niet allemaal, maar wel de laatste, die naar de Open Universiteit zelf ). In ieder geval bedankt, ik weet nu wat ik ga doen in een vrij uurtje.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen