woensdag 16 maart 2011

Eerst de markt op en dan de boer op.

Het moest even bezinken en zeker de reacties op mijn gedachten en ?? hebben me weer verder geholpen.
Dank daarvoor. Ook Valhalla zette me even met beide benen op de grond.
Ik ga me actief van mijn overload aan spullen ontdoen.
Weg met de bagage die ik onbewust meesleur mijn leventje door.
Ik begin morgen met het marktplaats fenomeen en ga mijn digitale camera uit de kast halen.
Eens kijken hoe dat gaat. Dan nog de kringloopwinkel die ik blij ga maken, of desnoods het gratis af te halen www-tje.
Ik ga mijn spullen te koop zetten onder de naam Frugal. Kan je gluren wat voor een muik ik heb...en waar ik vanaf wil.
Van het geld dat ik eventueel verdien ga ik naar de plaatselijke biologisch dynamische boerderij en koop er daar levensmiddelen van. Ik heb zin in dit 'project' dat me zeker weer verder zal brengen.
Wordt vervolgd!

1 opmerking: