dinsdag 24 april 2012

ik heb me zo vergist...dacht op de voorgaande jaren maar eens af te gaan en heb mijn vakantie in de afgelopen weken gepland. (Lees 'gehad')
Dat afgrijselijke zogenaamde zomerweer van de maanden juli en augustus in de vorige jaren hakte er mentaal nogal in.
Pure frustratie om met al die regen maar 'iets' te doen.
Een dagje wil nog wel maar wéken.
Nee dat zou mij niet weer overkomen....dus wel hè.
Koud, nat, en brrrr.
Ik ga super frugal leven de komende maanden en sparen voor iets met zon en zee en strand in het najaar.
Overlevingsdrang, onder dat hoofdstuk valt het op dit moment.
Of misschien maar meteen met de rug recht en tegen mezelf zeggen dat ik mij een doel heb gesteld.
Ik ga ervoor.....brrrrrrr.

2 opmerkingen:

  1. ooh dat is balen zeg ! vrij hebben met echt "hollands" pet weer.
    nou succes met sparen, maar dat komt vast wel goed. een mens kan zo opknappen van beetje lekker weer en het leven in de "buitenlucht"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het weer houdt inderdaad niet over. Maar je hebt in ieder geval een degelijk plan nu! Dat moet toch gaan lukken.

    BeantwoordenVerwijderen